۵ پاسخ

من خودم ی پسر چهارساله دارم تاجایی که میتونم باهاش همپامیشم برا بازی بقیه مواقع هم همسرم جامو پرمیکنه و کوتاهی نمیکنه از ماه اول هم برای اومدن بچه ذره ذره امادش کردیم کتاب خریدیم داستان گفتیم سوال جواب کردیم باهم والان خیلی هم خوشحاله

اگه فکر میکنی کمبود ویتامینی داره حتما ببر دکتر ازمایش بنویسه براش
ولی اگه فکر میکنی بخاطر بچه توراهیه باید از مشاور کمک بگیر شاید راه کارهای اینجا بدترش کنه

عزیزم دختر منم همسن دختر تو از وقتی که شکمم بزرگتر شده اخلاقش عوض شده خودشو لوس میکنه برای هرچیزی گریه میکنه باید براش تهیه کنیم و اگه چیزی خواست بهش ندادیم میگه اگه داداشم هم بود نمیدادی خودشو مقایسه میکنه کلا دخترا همینن حسادتشون شروع شده

دختر منم همینه سر هر چیزی شروع میکنه ب گریه کرده دختر من ۲ سالشه تازه پر کرده وارد ۳ سالگی شده نمیدونم چیکارش کنم خیلی خیلی خیلی بهونه گیر شده

چند سالشه؟

سوال های مرتبط