۴ پاسخ

من تجربه بی حسی رو دارم بنظرم خیلی خوبه از این لحاظ که هم درد رو حس نمیکنی هم اینکه وقتی بچه بدنیا میاد بلافاصله میبینیش و میتونی حسش کنی و این لحظه قشنگ رو از دست ندی

من عرفان نیایش زایمان کردم

سزارین بیحسی هست خیلی وقته بیهوش نمیکنن میگن یهو دور از جونی مادر هوش نمیاد و عوارضش خیلی بیشتره

انتخابی نیس. ک کلا بی حس میکنن

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری