من تجربه بی حسی رو دارم بنظرم خیلی خوبه از این لحاظ که هم درد رو حس نمیکنی هم اینکه وقتی بچه بدنیا میاد بلافاصله میبینیش و میتونی حسش کنی و این لحظه قشنگ رو از دست ندی
من عرفان نیایش زایمان کردم
سزارین بیحسی هست خیلی وقته بیهوش نمیکنن میگن یهو دور از جونی مادر هوش نمیاد و عوارضش خیلی بیشتره
انتخابی نیس. ک کلا بی حس میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.