منم همینجوری هستم 2سانت رحمم باز شده
بچه اومده پایین تحرک ت بیشتر کن بزار بزایی برو توتشت اب داغ بشین شیاف گل مغربی بزن رابطه اسکات ک زود رحمت بازشه
انشاالله بزودی زود زایمان کنی وراحت شی
فشار بچه هس.راه نرو پاهاتو بالا بگیر بره عقب یکم.دیگه حالا اخر کاری نمیصرفه شکم بند بگیری.
عزیزم شاید سر بچه اومده توی لگن خیلی پایینه
حتماً برو دکتر
به پشت دراز بکش پاهات رو بده به دیوار ،زیرباسنت یه بالش بزار،ابنجوری نی نی یکم میره بالاتر،بهتر میشی
فک کنم بچه داره فشار میاره دیگه داره لحظات ملکوتی نزدیک میشه
چند روز بگذره اوکی میشی
هنوز زایمانم نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.