خیلی خوشممیاد ازت ..حساس نیستی منظورم از حساس بودن اینکه زندگیتو برا خودت سختش نمیکنی و سخت نمیگیری...
نوش جونت جیگر خاله
قشنگ منظم غذا میزاره دهنش یا پخش زمین هم میکنه!؟
دختر من لب به تخم مرغ نمیزنه خیلی چیزا رو کلا دوست نداره کلافم کرده😞😞
نوش جونش پسر من که هنوز خوابه
تو دلیم بیدار براش نیمرو پختم باهم خوردیم😁🤰
ای جان نوش جانش چه خوشگل میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.