۱۰ پاسخ

من اب چایی میخورم زیاد میشع

سمنو خیلی عالیه
سوپ سبزیجات
ابگوشت واقعا خوبه
ماکارونی
سبزی خوردن با غذا زیاد استفاده کن

اره زیاد میکنه ابگوشت و چای نبات ه هم بخوری عالیه

ما زرده تخم مرغ خونگی رو بعد زایمان هر صبح قبل ناشتا تونصف استکان شیرگرم یه تیکه نبات ویه زرده تخم مرغ میریزیم خوب حل میکنیم میخوریم به پشت دراز میکشیم تا نیم ساعت بعد میگن واسه کمر خوبه بعد زایمان کمرو صفت میکنه

سمنو عالیه

تخم مرغ نفاخ بچه دلدرد میگیره

قدیمیا تخم مرغ نیم پز میخوردن منم بچه اولم می‌خوردم هر روز تا 10روز شیرم هم زیاد بود نمیدونم ربط داره یا نه
کاچی هم هر روز می‌خوردم

درست گفتن
مادر بزرگا قدیمی هستن بیشتر میدونن
منم رفتم دکتر همینو گفت
اما من قرص شیر افزا هم خوردم
لاکتاول
عاااالی بود

هرچی قدیمیا میگن حق

نمیدونم ولی من تخم مرغ میخورم شیرم زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۴ ماهگی