مامان من اول شیر و یه کم داغ میکنه بعد تخم مرغ و میزنه تو شیر هم میزنه بعد از رو گاز برمیداره یه کم عسل قاطیش کن بخور
من مامانم هر روز درست میکنه واسم،واسه افزایش شیر
تخم مرغ روش یکم آبجوش میریزه هم میزنه که قشنگ بپزه بعد شیر داغ و کم کم بهش اضافه میکنه هم میزنه قشنگ که هم خورد عسل قاطیش میکنه هم میزنه،تخم مرغ با همون گرمی میپزه
برای چی میخواین بخورین،شیر خام ضرر داره اخه
شیر گرم میکنی نه به اندازه ای که به نقطه جوش برسه همونک گرم شد زرده تخم مرغ محلی تو ظرف جدا هم بزن باز بشه بعدش بریز تو شیر بعد که ریختی لیوان عسل قاطی کن طعم شیرزعفران میده آنقدر خوشمزه میشه
تخم مرغ خام!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.