سلام خانما حریره بادم رو چطور درست کنم؟

۲ پاسخ

۶،۷ دونه بادم رو خیس کن بعد ک نرم شدن پوستشون بگیر و خوب له یا رنده کن
بعدش تو نصف لیوانی اب ی قاشق ارد و ی قاشق از بادام هارو بریز و بزار ب قوام برسه

سلام ،نصف لیوان آب یخ بریز تویه قابلمه کوچیک دو قاشق غذاخوری آرد برنج بریز هم بزن مخلوط که شد یکم شکر هم میتونی بزنی که خوشمزه تر بشه ،ولی بار اول بدون شکر بده اگه دوست داشت خورد شکر نزن دیگه ،وانیل یا یه کم گلاب هم واسه خوش عطر شدنش میتونی بزنی ،بزار رو حرارت کم ،تند تند هم بزن تقریباً ده دقه باید رو حرارت باشه که بپزه اگه خیلی سفت شد با شیر مادر یا شیر خشک هم میتونی رقیقش کنی

سوال های مرتبط

مامان یلدا مامان یلدا ۱ سالگی
مامان آوینــــــا مامان آوینــــــا ۱۷ ماهگی