نگران نباش بجه داداش منم دیر حرف زد حتی کلمه هم نمیگفت دو سال و نیمش بود به حرف اومد الان ماشالله بلبل زبونیه
پسرمنم خودش چیزی رونمیگه ولی ماما وبابا وداغ وصدای هاپو روبلده وحرفامونو کاملا میفهمه ،بنظرم که فعلا خیلی وقت دارن،بعضی بچه ها یهو شروع میکنن حرف زدن به زور که نمیشه من که فعلا استرسشو ندارم
اره طبیعیه همه بچه ها مثل هم نیستن بچه من تو حال خودش باشه گاهی ماما میگ یا با میگه یا عه همین😕دیگ چیزی نمیگه
من حس میکنم بچه های الان خسته ن😂 دختر من بابا میگفت یادش رفته الان فقط ماما که اونم مطمئنم با من نیست😂 با اینکه خیلی هم باهاش حرف میزنیم ، دلش بخواد یه چیزی بهمون میگه
اره طبيعي دختر منم نميزنه مثلا هي تكرار كنيم بابا يا مامان ها هر چي ديگه ميگه يكي دوبارع اونم ولي اينجوري نيست مثلا ب باباش بره بگه بابا يا ب من مامان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.