خانما ساک بیمارستان واسه خودتون چیابرداشتین؟

۳ پاسخ

من کلا توالت فرنگی استفاده نمیکنم اکه شرایطم خوب باشه بعد زایمان همون ایرانی استفاده کنم اگه نه از همون بیمارستان کاورتوالت فرنگی هم میگیرم

پد سینه
دستمال کاغذی
پوشک سایز بزرگ
سرجی فیکس
سوتین شیردهی
شورت های نخی
لوازم ارایش
مدارک : سونو و شناسنامه و ...
خوردنی ها : چای کیسه ای ، خرما ،کمپوت گلابی و اناناس ،نبات ، آبمیوه
فلاسک ، لیوان ، قاشق چنگال

گود دی شرت پوشک شکلات تلخ اجیل شقاش سینه شرت یکبار مصرف لوازم ارایش شارژر فوم شستشو صورت پلاستیک یک بار مصرف

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نویان جون مامان نویان جون ۱۴ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۲ ماهگی