۱۰ پاسخ

بچه من 14ونیم بود دستگاه کرایه کردیم4شبانه روز تو خونه گذاشتیم زیر مهتابی بستری شدن بیمارستان سخته بیار خونه بزار زیر دستگاه

منم گفتن ولی اجازه ندادم بمونه
اووردمش خونه خودم دستگاه گرفتم تو خونه گزاشتم دستگاه خوب شد
تا ۵ روزگیش دیگه کامل رفت زردی

چه اشکالی داره،دختر منم ۱۲بود،دورپز رفت دستگاه،
بعدش اومد رو ۸ مرخص کردیم
بعد ۵روز باز رفت رو۱۲
دوبار بردم دکتر
تازه بزور دارو رفع شده،این وسط پدرمم درآورند
ولی بخیر گذشت
نگران نباش،من خیلی گریه کردم ولی میگذره،باید قوی باشی

عیب نداره مامان جان اینطوری زودتر خوب میشه نگران نباش

تو بیمارستان زود میاد پایین

والا پسر من چون زود بدنیا اومد 15 بود زردیش دوروز دستگاه آوردیم حل شد
دکترت رو عوض کن

عزیزم میدونم سخته
منم ۳روزگی آرادم زردی ۱۲گرفت
دوروز بستری شد بعدش شد ۷
نگران نباش فقط خودت باید قوی باشی
من دوروز روهم موندم بیمارستان پیش آراد
اگر میتونی پیشش بمون هم خیالت راحته هم شیرت راه میفته
نگران نباش من اولش خیلی گریه کردم بعد دیدم زردی خیلیا دارن اونجا همش برای نوزادای دیگه دعا میکردم که مریضیای بدی داشتن.

دستگاه تو خونه بزار😐

وزنش چقده ؟

چرا آخه؟
بچع من ۱۵ بود

سوال های مرتبط