واای من حرف از معاینه ک میزنید بدنم میلرزه.انقدز تحریکی بده 😣😫😒
اره فکر کنم
معاینه لگن واسه اینه که ببینن لگن برای زایمان طبیعی خوبه یا نه
معاینه تحریکی معمولا برای کسایی که علایم زایمان ندارن ۴۰ هفته انجام میشه برای آماده سازی زایمان طبیعی
من ۳۹ هفته معاینه لگن شدم که دکترم ببینه اصلا میتونم طبیعی زایمان کنم یا نه
ولی ۴۰ هفته مامای خصوصیم معاینه تحریکی کرد چون علایم زایمان نداشتم، فرداش کیسه آبم باز شد و از غروبش دردام شروع شد تا شب هم زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.