من سزارینی بودم ولی از کسایی که طبیعی زایمان کردن شنیدم که میگن هرچی به زمان زایمان نزدیک تر باشه معاینه و تحریک دردش کمتره چون دهانه رحم اماده تره و نرم تر شده و اینکه خودتو باید شل بگیری تا کمتر دردت بیاد فقط یبار معاینه لگنی شدم که اون لحظه خودمو خیلی سفت گرفته بودم احساس کردم داره دردم میاد بعد معاینه با خودم فکر میکردم همچینم درد نداشتا که من اونقد کولی بازی درمیاوروم
من درد داشتم
اگه شل کنی خودتو دردش کمتره
وای من رفتم معاینه خیلییی درد داره😑البته گاراموز بود فکر کنم بلد نبود بعضیا ک بلد باشن زیاد دردی نداره
معاینه با معاینه تحریکی فرق داره گلم
برای بررسی لگن دردش زیاد نیست
توی هفته شما که نیاز به معاینه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.