۱۰ پاسخ

عجب بابا بچه از جلو میخاد بیاد چیکار ب عقب داری 😂

عقب چرا 😂😂😂😂😂

از جلو و خیلی هم درد داره 😰

گلم موقع معاینه نفس عمیق بکش. ماما هم. وحشی نباشع درد نداره اصلا الان هم نمیشه معاینه کرد ماه اخر. اونم نزدیک زایمان

خب چطور هست معاینه ی لگنی؟
من رفتم پیش دکترم گفتم معاینه لگنی لازم ندارم گفت نه

از جلو
من آستانه دردم خیییلی پایینه
ولی اصلا شل بگیری درد نداره

از جلو عزیزم بله اگه تو بارداری رابطه اینا نذاشتی منع بودی درد زیادی داره😪😪

جلو دیگه چیکار ب پشتت دارن😂

چرا عقب از جلو زایمان اتفاق میفته !! جلو معاینه میکنن کمی درد داره میگن

چرا از عقب😂از جلو هست گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری