سلام خانوما معاینه لگن درد داره؟؟؟

۸ پاسخ

مال من درد نداشت دکترم تو مطب انجام داد ولی دانشجو باشه دردت میا

اره 🤕

خودتو شل بگیر عادی باش و نفس عمیق بکش
من ک اصلا متوجه نشدم...قبل بارداری هم موقع معاینه درد نداشتم

مگ تو ۳۰هفته معاینه اکنن؟

نه به شرط اینکه خودتو شل بگیری و نفس عمیق بکشی اگه سفت بگیری خیلی اذیت میشی

وای ارهههه
من ک قشنگ جرخوردم😑💔

نه خیلی کم

چی هست این یکی دیگه🥹

سوال های مرتبط

مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی