خانوما معاینه لگن چطوری انجام میشه؟
و درد داره یا ن؟

۳ پاسخ

چرا معاینهی لگنی میشی

من هم معاینه اگنی شذم هم تحریکی
هیچ کدوم درد نداشت

با دوانگشت ژلی معاینه میکنن، نه درد نداره واقعا

سوال های مرتبط

مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته چهلم بارداری
مامان مهدیار 💙 مامان مهدیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی