سلام خانوما سوال داشتم معاینه لگن درد داره؟؟

۴ پاسخ

معاینه لگن که اصلا درد نداشت برام
معاینه تحریکی خیلی کم و قابل تحمل بود

نه اصلا

منم میترسم از معاینه لگن

ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی