خانوما معاینه لگن چجوریه درد داره؟؟؟

۶ پاسخ

خب اجی چاره چیه اخه هرمسکن روی من زدن این عفونت نرف ک نرف

الان واسه وزن بچم خیلی نگرانم ولی ماما میگه اوکیع

درد نداره
در حد دو انگشت میفرسته داخل

من بخاطرعفونت ادراربستری شدم دوبارمعاینه شدم ی ثانیه دردی نداره

نه بابا درد نداره نباید خودت و سفت بگیری بدون وسیله انجام میشه دکتر دو تا انگشتش رو داخل واژن میکنه و لگن رو چک میکنه کلا ده ثانیه زمان میبره شاید ی تیر بکشه همین در مقابل درد زایمان ی شوخی محسوب میشه دردش😁

با معاینه عادی فرق داره؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی