سلام دوستان معاینه لگن چجوریه درد داره

۴ پاسخ

نه درد نداره فقط خودت رو باید شل کنی یه ثانیه نمیکشه حتی

نه اصلا درد نداره

برا من اونقدرا که میگفتن و ازش یه غول ساخته بودن نه درد نداشت

نه درد نداره

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی