مامانا معاینه لگن چجوریه درد داره؟

۷ پاسخ

منک تاحالا معاینه نشدم
چنوهفته میکنن؟

منم دیروز معاینه شدم نه اصلا درد نداره دوتا انگشت میبره داخل واژنت اونم اروم میبره هیچ درد نداره تازه من روان کننده هم نزد😂

اگه خودتو سفت بگیری درد میگیره شل کنی خودتو درد نداره

باید شل کنی خودتو ولی دردش قابل تحمله

نه روان کننده میزنه
درد نداره فقظ شل بگیر
از رابطه دردش کمتره

یه کم درد داره باید خودتو شل بگیری

من امروز معاینه شدم همون لحظش یکم درد داشت ولی قابل تحمله

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان 🩵 آراد 🎈💌 مامان 🩵 آراد 🎈💌 ۱۰ ماهگی