مامانا معاینه ی لگن چجوریه
و درد داره یا ن؟

۷ پاسخ

برا من ک درد خیلی داشت تحمل نمی‌تونستم کنم

اگه خودت شل بگیری و راحت نفس بکشی(نفست حبس نکنی) درد نداره شاید بعدش یکم سوزش داشته باشه

برا من درد نداشت

برا من ک نداشت. ن

نه درد نداره خودتو شل کن فقط

نه درد نداره

نه درد نداره نترس یکم خودتو شل کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان 🩵 آراد 🎈💌 مامان 🩵 آراد 🎈💌 ۱۰ ماهگی
مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی