مامانا معاینه لگن چجوریه

۶ پاسخ

والاتامچ میرن داخل این ازیه انگشت فراتره

اگه میخوای طبیعی زایمان کنی یا اینکه بفهمن مناسب زایمان طبیعی هستی یا نه معاینه ت میکنن. واسه بعضیا دردناکه واسه بعضیا نه. من درد خاصی حس نکردم فقط یکم ناراحتی داره. ولی بنظرم اگه نتونستی تحمل کنیو‌ درد داشتی زایمان طبیعی نکن چون دم به دقیقه معاینه لگن که بماند، معاینه تحریکی ت میکنن.

وای خیلی بده خیلی درد داره من مردم زنده شدم

با دوتا انگشت اشاره و کناریش انجام میشه ، دستشو میکنه تو واژنت ینی چی؟😂😂 بچه رو ترسوندین فک میکنه تا مچ میرن داخل😂😂

دکتر یا ماما دستشو میکنه تو واژنت و معاینه میکنه

چند هفته انجام میدن‌. واس همس یا نه

سوال های مرتبط

مامان 🩵 آراد 🎈💌 مامان 🩵 آراد 🎈💌 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 ۱ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد