مامانا معاینه لگن چجوریه خیلی دردناکه؟

۵ پاسخ

یه مقدار خیلی کم درد داره اونم خیلی زود تموم میشه در حد چند ثانیه هستش

نه بابا درد نداره با انگشته

نه دردش معمولیه

من که دوبار بخاطر انقباضم معاینه شدم
یه کوچولو از رابطه دردناک تره

شنیدم میگن فقط با دو انگشت انجام میشه زیادی درد نداره فقط یکم زور میزنی اما تحریکی کل انگشت ها میره داخل

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان 🩵 آراد 🎈💌 مامان 🩵 آراد 🎈💌 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 ۱ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد