۶ پاسخ

نه خودتو شل کن و نفس بکش ...داد نزن اصلا که بدترش میکنه

درد ک نداره منتها ادم چون ب خودش تلقین میکنه سفت ک میکنه درد میاره وگرنه شل ک کنی اصن درد نداره

ن اصلا درد انچنانی نداره عزیزم

من ک معاینه کرد دردنداشت

نه استرس نده به خودت من تو یه روز سه بار معاینه شدم

سلام عزیزم نه اونقدم درد نداره اگه بتونی خودتو شل بگیری

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی قشنگم مامان جوجه ی قشنگم ۲ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ ماهگی
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی