سلام خانما معاینه لگن چجوریه؟

۴ پاسخ

چه جوریه از پشت معاینه میکنه یا از جلو 😕

دو تا انگشت تا ته می‌کنه تو
الان میگی خب دوتا انگشت که درد ندارع
و می خوام زد حال بزنم بهت چون خیلی خیلی درد داره من به معنای واقعی مورد تجاوز قرار گرفتم🙂

من امروز معاینه شدم ،دو انگشت بود خیلیم دردناک بود واقعا ،خوشحالم ک نوشت سزارین وگرنه باید این دردای معاینه رو تحمل میکردم

نگاه میکنه هرچقدر ببینه بازه میزاره داخل. من راهی بیمارستان که شدم کیسه آب پاره شده بود دیگه به خونریزی افتاده بودم ولی نفهمیدم بیمارستان که معاینه کرد گفت تو خونریزی داری بستری شدم.سعی کن همین هفته معاینه بشی دکتربه من گفته برو هفته بعد بیا ولی روز بعد اش من راهی بیمارستان شدم🤣

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 ۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد