معاینه لگن چجوریه؟؟😭

۶ پاسخ

😭نمیدونم

درد نداره عزیزم نگران نباش
منم اینقد اینجا گفتن درد داره و فلان که ترسیده بودم ولی چند نفر از اتاق دکتر اومدن بیرون و معاینه شده بودن پرسیدم گفتن درد نداشتیم
خودمم ی هفته دیگه میرم

دو تا انگشت تا ته میکنن داخلت فقط شل بگیر درد نداره اصلا

چرا گريه؟؟؟

زیاد سخت نیست اگ شل بگیری و نفس عمیق بمشی

دوتا انگشت میکنه داخلت😅

سوال های مرتبط

مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 ۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نینو مامان نینو ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان 🩵 آراد 🎈💌 مامان 🩵 آراد 🎈💌 ۱۰ ماهگی