خانوما معاینه لگن چجوریه دردداره؟

۹ پاسخ

فقط از ناخوناش بپرس ک نره ط واژنت😂🤦‍♀️

برای من که سوزش داشت دیگه نمیدونم
میگن شل بگیر هم آدم نمیتونه شل بگیره چون اون لحظه حواست پرت باید بکنی

اهوم خیلی درد داشت یاشایدم من لگنم کوچیک بود خیلی دردم اومد از همونم گفت سزارین

ن بابا

اصلا برا من درد نداشت نترسون خودتو الکی

مگه همون معاینه ای ک از زیر با دست چک میکنن همون نیست

نه والا اصلا درد نداره با دوتا انشگت معاینه میکنن فقط باید خودتو کامل شل کنی نفس عمیق بکشی بخدا ۲ دیقه هم طول نمیکشه

من تو اين هفته رفتم اصلا درد نداشت، هفته هاي بالا رو نميدونم

والا من اصن چیز خاصی نفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 ۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نینو مامان نینو ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۵ ماهگی