۷ پاسخ

با دوتا انگشت چک میکنه اصلا هم درد نداره

والا منم رفتم معاینه خیلی درد داشت اذیت هم شدم واقعا ترس بردم چطور موقع زایمان برم بیمارستان از معاینه میترسم

الان همه زایمان طبیعی هستین؟

البته معاینه لگن اینجوریه معاینه تحریکی نمی‌دونم

بستگی به لگن و دکتر یه مقداری شاید درد داشته باشه ولی اینقدر که میگن وحشتناک نیست

نه من شنبه رفتم با یه انگشت یه ثانیه هم نبود دردم نداشت

معاینه معمولی نه ولی معاینه تحریکی چرا درد داره

سوال های مرتبط

مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی