معاینه لگن چجوریه ۱۰تیر میرم

۸ پاسخ

ببین اصلا به این پیام های گهواره توجه نکن من امروز برای اولین بار معاینه لگن شدم و باتوجه به چیزایی که خوندم با ترس رفتم رو تخت خوابیدم همش منتظر بودم الانه که وحشتناک بشه و من اماده جیغ بودم اما یهویی دکترم دوانگشت که فشار داد سریع اورد بیرون اصلا فرصت احساس درد نداشت فقط یکم سوخت حالا یا دکتر من خوب بوده یا اصلا چیزی ک میگن نیست فقط باید خودتو شل کنی

بابا اصن چیزی نیس که انگشت درد ندارع

هیچی خواهرم باز میکنی با دوتا انگشت نگات میکنه اونموقع حس درد کردی که درد نداره سه تا سه تا فوت کن

چ دیر ۱۰تیر😕😕😕😕

من دکترم گفت تنگی لگن خیلی وقته دلیلی بر سزارین نیست

اگه میخوای طبیعی زایمان کنی رابطه داشته باش چرا نداری؟

با دوتا انگشت معاینه میشی عزیزم

منم ۹ تیر میرم اینجور ک میگن انگشت میکنن ببینن لعنت چجوریه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 ۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نینو مامان نینو ۸ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان 🩵 آراد 🎈💌 مامان 🩵 آراد 🎈💌 ۱۰ ماهگی