معاینه لگن خیلی درد داره ؟چجوریه ؟

۲ پاسخ

خیلی درد نداره ! نترس اصلا یکم استرسش هست فقط

خیلی نه عزیزم باید خودتو شل کنی با دوانگشت معاینه میکنن

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی