۲ پاسخ

من یه بار رفتم معاینه تحریکی درد داره ولی بعدش آروم شد هیچی بعد۴-۵روز باز رفتم که بستری شم باامپول. فشارزایمان کنم معاینه تحریکی شدیدتری کرد همونجا دردهام شروع شد ‌آمپول نزدن

دستش رو با فشار داخل میکنه تا دهانه رحم تحریک و باز شه من برا بچه اولم بعد معاینه یک ساعت بعد خونریزی کردم بعدم بستری شدم و با آمپول فشار زایمان کردم
اره یکم درد داره

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی