من یه بار رفتم معاینه تحریکی درد داره ولی بعدش آروم شد هیچی بعد۴-۵روز باز رفتم که بستری شم باامپول. فشارزایمان کنم معاینه تحریکی شدیدتری کرد همونجا دردهام شروع شد آمپول نزدن
دستش رو با فشار داخل میکنه تا دهانه رحم تحریک و باز شه من برا بچه اولم بعد معاینه یک ساعت بعد خونریزی کردم بعدم بستری شدم و با آمپول فشار زایمان کردم
اره یکم درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.