معاینه تحریکی خیلی درد داره؟ چجوریه

۶ پاسخ

منکه معاینه شدم ازت دردش مردم 😭

خب نسبت به معاینه عادی دردش بیشتره
اما جوری نیست که نشه تحمل کرد
برای من اونقدرام بد نبود

نه اونقدری که نشه تحمل کرد

من ی لیوان خوردم تو ۳۶ هفته فردا شبش زایمان کردم

دوس داری زود دردت بگیره ی لیوان آب جوش یک قاشق چای خوری زنجبیل فرداش زود دردلت شروع میشن

عزیزم براچی خودتو با معاینه اذیت میکنی

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی