معاینه تحریکی چجوریه درد داره

۴ پاسخ

من امروز رفتم دکتر انجام داد یه ذره درد داشت خیلی کم

یه کم درد داره
ولی دوساعت بعداز معاینه دردات قشنگ شروع میشه و به زایمانت کمک میکنه، خیلی جواب میده

تجربه ندارم ولی اینجا میگن ک دکتر انگشت میکنه یکم میچرخونه ی کوچولو درد داره بعدشم ترشحات موکوسی و یکم لک بینی و زایمان

اره درد داره چهار انگشت باهم میبره داخل دور میده برا من خیلی درد داشت

سوال های مرتبط

مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی