۱۰ پاسخ

چند هفته انجام میدن تحریکی رو؟ دکتر باید بگه یا سرخود هم میتونم برم؟

منم همچی ترسوندن ها
دیروز انجام دادم بنظرم چیز خاصی نبود

من اولش چون ترسیدم سفت بودم درد داشت میگرفت ولی سریع خودمو ریلکس کردم شل کردم خیلییی بهتر شد

من همین الان اومدم از پیش دکترم داغ داغ ، شل کن خودتو دردی نداره که بخوای اذیت بشی

نه فقط راحت باش و خودتو سفت نکن

درد داره ولی با نفس عمیق قابل تحمله

اگه باز باشی نهههه
نفس عمیق بکش

واژن عزیزم معاینه میشه که دکتر متوجه بشه دهانه رحم چقدر باز شده، و لگنت برای زایمان خوبه یا ن. دردش هم بستگی به کسی داره ک معاینه میکنه، برای من دکترم کمعاینه کرد اصلا دردی نداشتم، حتی لکه بینی هم نداشت بعدش، ولی تو زایشگاه ماما ک برام انجام داد دردم گرفت و بعدش خیلی کم لکه بینی داشتم

نه فقط بدنت شل نگهدار

در برابر زایمان هیچی نیست

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی