دوستان معاینه تحریکی چجوریه؟درد داره؟

۷ پاسخ

اره درد داره یکم ولی اگه کامل همکاری کنی دردش کمتر میشه منم روز بعد معاینه زایمان کردم🤭😂

بله بچه داشت خفه میشد دیگ سزارین دوتا درد رو کشیدم .ولی سزارین خیلی بده

36هفته و 4روز .سزارین شدم

دهانه رحمت باز باشه معاینه تحریکی میکنن سریع زایمان میکنی

انشالله

اره من شبش زایمان کردم

خانم دکتر با انگشتش سعی میکنه دهانه رحمو کمی باز کنه که تحریک بشه برای شروع درد.یه ذره درد داره ولی نه اونقدر

سوال های مرتبط

مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام💙💙💙 مامان گل پسرام💙💙💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 ۱۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی