دوستان اینجا کسی معاینه تحریکی شده؟ چجوریه؟

۴ پاسخ

بستگی داره کی انجامش بده
من دکترم انجام داد درد نداشت ولی ماما انجام‌داد بیچاره شدم تا دم مرگ رفتم از دردش

نترس بابا فقط خودتو شل کن نفس عمیق بکش . اصلا نترس ... هر کی میترسه ناخوداگاه عضلاتش سفت میشه و اون باعث اذیت و درد میشه . چیزی نیست انگار یکی داره به اون قسمتت فشار وارد میکنه همین

من شدم
درد داره ولی دردات شروع میشه

من خیلی درد داره

سوال های مرتبط

مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۱۲ ماهگی
مامان TAHA 💕 مامان TAHA 💕 ۱۴ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۵ ماهگی