دوستان معاینه تحریکی چجوریه؟درد داره؟

۴ پاسخ

نه اصلا دردنداره فقط خودتو شل نگه دار

من بخاطر این ماینه ها طبیعی ر وحذف کردم

مثل همون معاینه لگنی هست ولی فقط یکم دست بیشتر می‌ره داخل و با تکون دادن انگشت هاش تحریک می‌کنه دهانه رحم رو که باز بشه زودتر

واسه من درد نداشت

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام💙💙💙 مامان گل پسرام💙💙💙 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو💙 مامان جوجه کوچولو💙 ۱۲ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی