سلام معاینه تحریکی چجوریه؟درد داره ؟؟

۸ پاسخ

خیلی مزخرفه یادم میاد دادم میاد😪

از معاینه متنفرم😪 تحریکی دو انگشت میکنه تو میچرخونه و یکم خون میاد نترس از خونش. زودم تموم میشه. فقط اگر بستری شدی نذار هر شیفت ماماها بیان معاینه کنن‌. من هر شیفتی ک میشد دوتا ماما میومد هر کدوم معاینم میکردن

متاسفانه یکم🥺😪😂

بستگی به آستانه درد هرکسی داره عزیزم ممکنه شما زیاد اذیت نشی من با معاینه ساده یکم اذیت شدم

آرههه 🤦🏻‍♀️

من امروز یه معاینه ساده شدم بازم درد داشت چه برسه به تحریکی و زایمان طبیعی از یطرفم وزنم بالاست دوسندارم سز بشم 😭

😁😬وای یاد معاینه ها افتادم. ‌‌..

دوتا انگشت میکنن تو و دور میدن برا من ک بچه دومم بود و فاصله زایمانم دوسال بود آره درد داشت ولی سریع از ۳ سانت شدم ۵ سانت

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۱۲ ماهگی
مامان نیهان و آیهان مامان نیهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی