خیلی مزخرفه یادم میاد دادم میاد😪
از معاینه متنفرم😪 تحریکی دو انگشت میکنه تو میچرخونه و یکم خون میاد نترس از خونش. زودم تموم میشه. فقط اگر بستری شدی نذار هر شیفت ماماها بیان معاینه کنن. من هر شیفتی ک میشد دوتا ماما میومد هر کدوم معاینم میکردن
متاسفانه یکم🥺😪😂
بستگی به آستانه درد هرکسی داره عزیزم ممکنه شما زیاد اذیت نشی من با معاینه ساده یکم اذیت شدم
آرههه 🤦🏻♀️
من امروز یه معاینه ساده شدم بازم درد داشت چه برسه به تحریکی و زایمان طبیعی از یطرفم وزنم بالاست دوسندارم سز بشم 😭
😁😬وای یاد معاینه ها افتادم. ..
دوتا انگشت میکنن تو و دور میدن برا من ک بچه دومم بود و فاصله زایمانم دوسال بود آره درد داشت ولی سریع از ۳ سانت شدم ۵ سانت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.