دوستان معاینه تحریکی خیلی درد داره؟؟

۵ پاسخ

ن درد نداره

شل بگیری نه

درد که داره ولی
بستگی به تحملت داره
در هرصورت مجبوریم

ن عزیزم اکه شل بگیری درد زیادی نداره
یه دردی مثل پریودی زیر دلت هستش

بستگی به ادمش داره برا بعضی ها راحت برا بعضی ها درد داره

سوال های مرتبط

مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی