معاینه تحریکی درد داره؟

۵ پاسخ

سلام گلم بستگی به کسی داره که معاینه می‌کنه.
زایمان قبلیم پیش دوتا ماما رفتم یکیشون وقتی معاینه م کرد از درد جیق زدم واز بیرون پاره شدم.وتا چند روز خونریزی داشتم.که این ماما رو تغییر دادم و رفتم پیش ماما(حمیدی)اینقد دستش سبک بود که من هیییچ دردی احساس نمی‌کردم.

البته خودتم باید شل بگیری ونفس عمیق بکشی

یکم تحمل کن

بله درد داره

معاینه ها درد داره ولی تحریکی یکم بیشتر

اره من خیلی درذم گرفت

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان لنا خانم مامان لنا خانم ۱۰ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری