معاینه تحریکی درد داره😐؟؟

۹ پاسخ

نه عزیزم شل بگیر خودتو

عشقم دکترت کیه
نمیدونم منم شنبه گفته بیا معاینه لگن

عزیزم برا درد این استرس داری. پس زایمان چیکار میخوای بکنی

من از معاینه میترسم تا حالا معاینه هم نشدم ولی میترسم

نه...

فقط شل کن دردش کمتر میشه😂

نه من دیروز انجام دادم‌نداش

ی کوچولو

اره..

سوال های مرتبط

مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۱۱ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی
مامان لنا خانم مامان لنا خانم ۱۰ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان مارال🎀 مامان مارال🎀 ۲ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان نیلماه👼🏼🫀 مامان نیلماه👼🏼🫀 ۵ ماهگی