بچها معاینه ی تحریکی چجوریه دقیقا؟

۷ پاسخ

دوتا انگشت میکنن تو واژنت اگه خودتو شل کنی نفس عمیق بکشی و ب خودت استرس وارد نکنی اصلا درد نداره☺️
برا من ک اصلا درد نداشت🙄😂

من امروز رفتم نمی‌دونم دوتا انگشت یا ۳ تا کرد داخل و دستشو میچرخوند و خیلیم درد داشت خیلی

دوتا انگشت رو میکنن تو واژن بین دهانه رحم قرار میدن انگشتارو از هم فاصله میدن .هرچی خودتو شلتر کنی کمتر درد میگیره

ببخشید خودت میخوای بری معاینه. یا دکترت گفت من هنوز رفتم

اوم سوال منم هس

دو تا انگشت میکنن تو واژنت میچرخوننن دردم داره

شما چجور نتتون وصله

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۱۲ ماهگی
مامان TAHA 💕 مامان TAHA 💕 ۱۴ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۵ ماهگی
مامان پسرای نازم مامان پسرای نازم ۵ ماهگی