۳ پاسخ

من دیروز معاینه تحریکی شدم
درد داره واقعا ولی قابل تحمله همون چند دقیقس

عجله نکن برا زایمان بزار رونده طبیعی خودشو طی کنه انشاالله بوقتش میاد

من تو معاینه معمولیم موندم

سوال های مرتبط