۶ پاسخ

ارع هرچی حالا درد داشته باشی زایمان راحت تری داری دکترم گفت

ولی خیلی خیلی درد دارم

معاینه موقع زایمان خوبه جلوترش خوب نیس بعضی ها بعد زایمان زود رس میاره

سلام من 34هفته هستم اصلا مایینه نشدم فعلا گفتن نیازی نیست

من 36معاینه شدم عادی ببینم بازم یانه

۳۷معاینه عادی برای لگن ببینه مناسب طبیعی هست یانه
بچه اولم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان ثمره ی عشق ✨🩷 مامان ثمره ی عشق ✨🩷 ۴ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی