خانمها دکتر چند هفته معاینه تون کرد ؟

۶ پاسخ

۳۷ هفته

۳۷ هفته

دکتر من گفت هفته بعد بیا معاینه کنم تحریک کنم بلکه زایمان کنی هفته بعد ۳۸هفته میشم

من ۳۸قرار شد

من ۳۷ هفته رفتم گغت دهانه رجم باز سریع برو برا زایمان🤭

هیچی عزیزم سزارین بودم ولی فکرکنم همون حدودای ۳۸.۳۹معاینه میکنن

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی