خانمها چند هفته معاینه رفتین

۹ پاسخ

اصلا معاینه ام نکرد

تو هفته ۳۸

برنامه میلی رو ندارین دوستان؟

من یادم نیست فک کنم ۳۷ بود رفتم معاینه

منم این هفته باید برم معاینه

منم یک هفتست رو یک سانت موندم 🙁

نه عزیزم نامه داد گفت تواین هفته برو برای زایمان

۳۸ رفتم واسه اولین معاینه

۳۸ نامه ختم بارداری هم داد بهم الان

سوال های مرتبط

مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان ثمره ی عشق ✨🩷 مامان ثمره ی عشق ✨🩷 ۴ ماهگی
مامان آروین و رادوین مامان آروین و رادوین ۱۱ ماهگی