خانوما کی معاینه لگن شده؟ خیلی درد داره؟؟

۴ پاسخ

فردا🤕🤕

خیلی درد نداره

من مه تابحال سه بار معاینه شدم.. اصلا اونطوری که میگن نیست.. خیلی درد نداشت یه درد فشار خیلی خیلی کم و معمولی

ن درد نداره یکم باید تحمل کنی دیگه درد معاینه پیش زایمان هیچیه

سوال های مرتبط

مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی