کسی معاینه لگن شده؟درد داره؟

۱۱ پاسخ

نه زیاد درد نداره فق بعدش ممکنه یکم درد داشته باشی که بری دوش بگیری کمتر میشه دردت

نه نداره

نه ندارع، اگر هم باشه کاملا قابل تحمله، بنظر من ک شما میخوای طبیعی بیاری بهتره خیلی بری برای معاینه

خودتو سفت کنی اره درد داره

منکه رفتم اصلا درد نداشت

من سه روز پیش انجام دادم درد نداره اگ شل بگیری خودتو ی دقیقه بیشتز طول نمیکشه منک درد نگرفت

همون لحظه س دردش
بعدش سوزش داره یکم
اگه تحریکی باشه خب دردش بیشتره

آره من ۳۶ هفته و۴ روز یه بارشدم و۳۷ و۴روز یه بارشدم دکتر دستشو ژل خیلی زد اصلااا متوجه نشدم فقط شل بگیر اصن نمیفهمی

اره زیاد خودتو شل بگیر اصلا درد نداره

اگه شل کنی خودتونه رو نه دردنداره

خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنویان مامان محمدنویان ۱۳ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی