مامانا معاینه لگن درد داره؟

۶ پاسخ

نه اصلا درد نداره قبلش یه چندتا نفس عمیق بکش شل بشی حین معاینه هم نفس عمیق بکش اصلا حس نمیکنی. همش دوتا انگشت میبره داخل اونم با کلی ژل

مال من اصلا درد نداشت فقط من استرس گرفته بودم از بس گفتن درد داره

درد داره ولی زودی تموم‌میشه

من امروز میرم امیدوارم درد نداشته باشه

برای من که یه کوچولو سوزش و درد داشت البته تایم معاینه‌اش زیاد نیست اگه مثل من ترسو نیستی میتونی تحمل کنی مطمئن باش من کلا از درد فراریم ولی دردا میچرخن من رو پیدا میکنن همیشه😂😅

منو ک سر زایمان طبیعی معاینه کردن اره
هی معاینه کردن ولی آخرش رفتم سزارین واقعیتش ولی باید خودتو شل کنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان گلارین مامان گلارین ۱۴ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۶ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۳ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی