سلام مامانا. میگم معاینه لگن درد داره؟

۷ پاسخ

نه اگر خودتو شل بگیری نفس عمیق بکشی اصلا درد نداره

نمیدونم بخدا منم توفکرشم

هر چی باشه باید تحملش کنیم دیگه. منم تا حالا معاینه نشدم

من معاینه شدم امروز درد نداشت

نه اصلا درد نداره

ن اصلا

سلام واسه من که درد نداشت اصلا

سوال های مرتبط

مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🥰🫀 مامان پناه🥰🫀 ۷ ماهگی
مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی