سلام مامانا میگم معاینه درد داره ؟

۹ پاسخ

بستگی ب خودت داره ک سفت بگیری یا شل کنی اگ سفت بگیری یکم درد داره

ببخشین قبل سزارین هم معاینه میکنن یا فقط برا طبیعی

بچه ها میگم من دیروز رفتم بهداشت وزن کردم ۲کیلو پایین آمدم ممکنه بچم وزن نگرفته باشه خیلی استرس دارم

ن عزیزم باید خودتو شل بگیری

من ۴بار شدم نه درد نداره شل ریلکس باش

ن اونجوری ک برات تعریف کنن درد نداره

برا من ک خیلی درد داره

نه بابا

نه درد نداره

سوال های مرتبط

مامان youhna مامان youhna هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان نلین🐣 مامان نلین🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ ماهگی
مامان دلا مامان دلا ۱۳ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۱۴ ماهگی